Заказать курсач за 10 грн.
ДИСК 1-6 семестр 250 грн
ДОБАВЬ СВОЕ ФОТО
регистрация KIS-Plus
вход в KIS PLUS
новости
Киевский Институт Связи
Університет інформаційно - комунікаційних технологій
курсовой по связи, модуль , комплексное по связи, контрольная по связи, дипломный проэкт по телекомуникации, Курсовой проэкт, телекоммуникация и связь, Киевский Институт Связи, Государственный университет информационно-коммуникационных технологий, ГУИКТ, ДУІКТ, Связь, Zosik, KIS-kiev.narod.ru
 

страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, главная

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

















МЕНЕДЖМЕНТ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ

НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЗВ’ЯЗКУ


Навчальний посібник

























2005 рік

Менеджмент виробничих процесів на підприємствах зв'язку.
Доц.Єщенко П.С., доц. Балькін Г.Ф., Мартинюк В.В., Анахова О.В.




Затверджено Вченою радою ІГТ ДУІКТ
Протокол № від














Зміст
Вступ 5
І. Менеджмент організацій виробничих процесів на підприємствах зв’язку в умовах змін у людському суспільстві та суспільному виробництві 6
1.1. Основні зміни у людському суспільстві на рубежі ХХ та ХХІ століть 6
1.1.1. Різка зміна народжуваності в розвинутих країнах 6
1.1.2. Зміна визначення ефективності 8
1.1.3. Глобалізація конкуренції 9
1.1.4. Невідповідність між економічною глобалізацією і політичною роз'єднаністю 9
1.1. 5. Зміна пріоритетів у процвітаючих областях 10
1.1.6. Зміни як фактори ”удесятерённой сили” 11
1.1.7. Основні принципи політики змін 11
1.2. Визначення та основні риси інформаційного суспільства 13
1.2.1. Визначення інформаційного суспільства 13
1.2.2. Особливості та характерні риси інформаційного суспільства 15
1.2.3. Шляхи переходу до інформаційного суспільства 16
1.3. Глобальна інформаційна інфраструктура 17
1.3.1. Визначення глобальної інформаційної інфраструктури як бази інформаційного суспільства 17
1.3.2. Основні складові частини глобальної інформаційної інфраструктури 21
1.3.3. Телекомунікаційна інфраструктура – основа інформаційної інфраструктури 23
1.3.4. Базова (транспортна) мережа та мережа доступу 24
ІІ. ЄНСЗУ як частина інформаційної інфраструктури та інформаційного суспільства 27
2.1. Основні положення створення та розвитку ЄНСЗУ 27
2.1.1. Необхідність розробки основних положень. 27
2.1.2. Організаційна структура ЄНСЗУ 28
2.1.3. Технологічна структура ЄНСЗ 29
2.2. Використання новітніх технологій при розвитку ЄНСЗУ 37
2.2.1.Пакетні технології та їх особливості 39
2.2.2. Технологія DWDM 42
2.2.3 Мобільні мережі третього покоління 45
2.3. Тенденції і перспективи розвитку ЄНСЗУ 46
2.3.1. Становлення ринку зв'язку України 46
2.3.2.Тенденції технічного розвитку 49
2.3.3. Тенденції економічного розвитку 50
2.3.4. Контрольні цифри розвитку ЄНСЗУ. 51
ІІІ. Основи управління мережами та підприємствами зв’язку 54
3.1 Особливості роботи підприємств зв'язку в ринкових умовах 54
3.1.1 Взаємини підприємств зв'язку, користувачів і органів управління до перебудови 54
3.1.2 Зміни у взаєминах у ринкових умовах 54
3.1.3 Основні вимоги до керівників підприємств у сучасних умовах 56
3.2 Основні принципи та методи управління 57
3.2.1. Загальні поняття щодо управління 57
3.2.2 Менеджмент та управління і спільне та відмінне 60
3.2.3 Директивний та економічний методи управління 61
3.2.4 Оперативне і стратегічне управління 62
3.3. Задачі оптимального управління та методи їх вирішення. 64
3.3.1. Природа прийняття рішень 64
3.3.2 Класифікація задач управління 66
3.3.3 Методи рішення задач оптимального управління 66
3.3.4 Загальний вигляд задачі оптимального управління 68
3.4 Метод лінійного пронрамування як приклад вирішення проблем оптимізації управління 69
3.4.1 Загальна форма задачі лінійного програмування та її складові 70
3.4.2. Ррозуміння понятть "ціьова функція" та "обмеження" 70
3.4.3. Методи рішення задачі 71
3.4.4. Приклад задачі лінійного програмування стосовно підприємства зв'язку 71
IV Регулювання телекомунікацій 74
4.1. Законодавство з регулювання у сфері телекомунікацій 74
4.1.1. Обгрунтування необхідності регулювання 74
4.1.2 Основні нормативні документи в сфері телекомунікацій. 75
4.1.3. Зміни в законодавстві як наслідок перетворень у сфері регулювання 77
4.1.4. Основні особливості Закону України “Про телекомунікації” 78
4.2. Органи регулювання та їх повноваження 81
4.2.1 Структура управління галуззю, яка випливає з Закону України “Про телекомунікації” 81
4.2.2. Повноваження та відповідальність Національної Комісії з питань регулювання зв’язку 82
4.2.3 Повноваження та відповідальність Центрального органу виконавчої влади у галузі зв’язку 83
4.3. Основні напрямки регулювання ..........................................................................................................................85
4.3.1. Політика ліцензування ..........................................................................................................................................85
4.3.2. Забезпечення соціально доступних послуг .........................................................................................................86
4.3.3. Регулювання відносин підприємств зв’язку між собою ....................................................................................87
4.3.4. Контроль якості надання послуг ..........................................................................................................................88
4.3.5. Сертифікація обладнання та послуг ....................................................................................................................89
4.3.6. Розподіл обмежених ресурсів ................................................................................................................. ............89
4.3.7. Тарифна політика ..................................................................................................................................................90
V. Основи експлуатації обладнання і мереж на підприємствах зв’язку ....................................................................91
5.1. Загальні положення і методи експлуатації телекомунікаційних мереж на підприємствах зв’язку .................91
5.1.1. Загальні правила здійснення підприємницької діяльності ................................................................................91
5.1.2. Визначення поняття “експлуатація” стосовно до підприємств зв'язку 92
5.1.3. Основні складові системи технічної експлуатації 93
5.1.4. Задачі, що вирішують підсистеми технічної експлуатації 94
5.1.5.Основні методи технічного обслуговування засобів зв'язку 95
5.2. Оптимізація структури резерву та поняття надійності засобів зв'язку 97
5.2.1 Надійність та її властивості 97
5.2.2. Постановка задачі оптимізації структури резерву 99
5.2.3 Розрахунок надійності складних систем 100
5.2.4. Методи оптимізації резерву 102
5.3. Організація профілактичного обслуговування обладнання 104
5.3.1. Принципи профілактичного обслуговування 104
5.3.2. Оптимізація періоду профілактики 106
5.3.3. Прогнозування відмов 108
5.4. Організація оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами України 110
5.4.1. Загальні принципи оперативно-технічного управління 110
5.4.2. Основні завдання системи оперативно-технічного управління телекомунікаційними мережами 112
5.4.3. Основні завдання та функції Національного центру 114
5.4.4. Основні завдання та функції центрів управління мережами 115
VI. Визначення економічної ефективності створення та впровадження нової техніки 118
6.1.Загальні положення 118
6.2. Оцінка науково-технічної ефективності результатів НДДКР 120
6.3.Економічна ефективність впровадження науково-технічних розробок 122
6.4.Оцінка соціальних наслідків науково-технічних розробок та їх реалізації 125
6.5 ДОДАТКИ 128
6.5. 1. Орієнтовна шкала балів для порівняння науково-технічного рівня результатів НДДКР та значень нормативних величин вагових його коефіцієнтів 128
6.5.2. Розрахунок економічної ефективності створення технології виробництва нового електроприладу 128
6.5.3. Приклади врахування невизначеності та ризику в розрахунках потенційного економічного ефекту науково-технічного розробки 130
6.5.4 Економічні аспекти впровадження НДДКР 133
6.5.5.Соціальні аспекти розрахунків ефективності 134
Список використаної літератури 135
ПИТАННЯ ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ 137

Вступ

Цей навчальний посібник може бути використаний при вивченні наступних дисциплін: ”Менеджмент підприємств зв'язку”, ”Організація виробничих процесів на підприємствах зв'язку”. У посібнику пов’язані три основні поняття ”менеджмент”, ”виробничі процеси”, ”підприємство зв'язку”.
Поняття ”менеджмент” близьке з давно уживаним поняттям ”управління”, однак найчастіше під ним мається на увазі управління людьми, колективами, підприємствами.
Поняття ”технічна система управління” найчастіше виходить за межі менеджменту, однак у посібнику будуть розглянуті ці обидва поняття.
Поняття ”виробничий процес” можна трактувати як сукупність дій (операцій, функцій), спрямованих на одержання продукції (для галузі зв'язку – послуг). При цьому ці дії не обмежуються рамками виробництва продукту, але також охоплюють відносини між підприємствами, а також відносини з вищими органами.
”Підприємство зв'язку” можна охарактеризувати як сукупність виробничих і невиробничих підрозділів, об'єднаних єдиним управлінням і функціонуючих заради досягнення єдиних цілей.
Таким чином, метою цього навчального посібника є ознайомлення студентів з особливостями управління підприємствами зв'язку в умовах ринкової економіки, що розвивається.
У ринкових умовах різко зростає роль управління (менеджменту). При реалізації управління необхідно добре знати середовище, у якому працює підприємство. При цьому під середовищем мається на увазі і усе світове співтовариство, і середовище інформаційних і телекомунікаційних технологій, і ринок зв'язку України, що базується на єдиній національній системі електрозв'язку, а також партнери і конкуренти по ринку. З іншого боку, керівники підприємств повинні володіти прийомами ефективного управління, що дозволяють забезпечити підприємству одержання прибутку в конкретних умовах.
Зазначені проблеми і складають основний зміст цього посібника. Посібник містить у собі наступні розділи:
1. Менеджмент організації виробничих процесів на підприємствах зв'язку в умовах змін у людському суспільстві й у суспільному виробництві.
2. ЄНСЗУ як частина інформаційної інфраструктури й інформаційного співтовариства.
3. Основи управління мережами і підприємствами зв'язку.
4. Регулювання телекомунікацій як новий елемент організації виробничих процесів.
5. Основи експлуатації обладнання і мереж на підприємствах зв'язку.
6. Визначення економічної ефективності створення і впровадження нової техніки.
Посібник ставить своєю метою допомогти студентам оволодіти навичками вирішення проблем організації виробничих процесів на підприємствах електрозв'язку з урахуванням особливостей розвитку ринку зв'язку України і єдиної національної системи електрозв'язку України із забезпеченням ефективної (прибуткової) роботи підприємств.

І. Менеджмент організацій виробничих процесів на підприємствах зв’язку в умовах змін у людському суспільстві та суспільному виробництві


скачать целый документ в дос формате

страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, главная

 

(реклама)
SpyLOG Рейтинг@Mail.ru Rambler

     главная | новости | институт | курсовые | комплексные | рефераты | преподы | фотоальбом | приколы | АТС | гостевая
 
    НОСКІЗ-ДУІКТ КИС ГУИКТ 2002-2010 Zosik KIS-kiev!narod.ru
Hosted by uCoz