ВИСНОВКИ
В даній дипломній роботі:
Розглянуто концепцію побудови інтелектуальної мережі
Основні особливості архітектури ІМ
Наведено перелік всіх існуючих послуг CS-1
Розглянута організаційна структура системи керування послугами ІМ, завдання та вимоги до СК
Викладено основні принципи мережі керування зв’язком TMN, та на її основі приведено структуру керування транспортною мережею ІМ
Приведено спосіб адміністративного керування ІМ на базі TMN
Викладені основні методи оптимізації систем керування
Досліджено методику визначення обсягу керуючої інформації для забезпечення необхідної точності параметрів мережі інформаційно–ентропійним методом, який був створений на основі теорії інформації
Наведено явище ентропії для замкнених та розімкнених систем керування
В якості прикладу приведено розрахунок затримки керуючої інформації у вузлах системи керування і середньої пропускної спроможності гілки СК. Розрахунок виконано за допомогою існуючого програмного забезпечення