Заказать
курсач за 10 грн. ДИСК 1-6 семестр 250 грн ДОБАВЬ СВОЕ ФОТО регистрация KIS-Plus вход в KIS PLUS новости |
Університет інформаційно - комунікаційних технологій курсовой по связи, модуль , комплексное по связи, контрольная по связи, дипломный проэкт по телекомуникации, Курсовой проэкт, телекоммуникация и связь, Киевский Институт Связи, Государственный университет информационно-коммуникационных технологий, ГУИКТ, ДУІКТ, Связь, Zosik, KIS-kiev.narod.ru |
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
Таблиця 1.1 – Функції вузлів ІМ
Абреві-атура |
Термін англ. (укр.) |
Значення |
**** |
Функції, що відносяться до керування викликом |
**** |
SSF |
Service Switching Function |
Забезпечує інтерфейс між SCF і CCF |
SRF |
Specialized Resources Function |
Забезпечує доступ мережних об'єктів до різних категорій мережних засобів (мовний автоінформатор, мости конференцзв’язку і т.п.) |
CCF |
Call Control Function (Функція керування викликом) |
Забезпечує традиційні можливості обслуговування викликів |
CCAF |
Call Control Agent Function |
Забезпечує доступ користувача в мережу , тобто являється інтерфейсом між користувачем і функцією CCF |
**** |
Функції, які належать до керування послугами |
**** |
SCF |
Service Control Function |
Визначає логікові послуг ІМ і керує послугою, зв'язаної з виконуваним процесом
|
SDF |
Service Data Function (Функція підтримки даних послуг) |
Керує доступом послуг до баз дані мережі і забезпечує контроль даних. Забезпечує логічний зв'язок функції SCF з даними |
**** |
Функції, які належать до |
**** |
SCEF |
Service Creation Environment |
Використовується для специфікації, створення, тестування і завантаження програм логіки послуг ІМ |
SMAF |
Service Management Access |
Забезпечує інтерфейс до функції SMF. Відома за назвою "Функція робочої станції мережі " (WSF = Work Statіon Functіon) |
SMF |
Service Management Function |
Забезпечує надання послуг ІМ і адміністративне керування послугами. |
Функція комутації послуг SSF тісно зв'язана з функцією керування викликом CCF. Звичайно вважається, що ці дві функції утворять єдиний пакет SSF/CCF. Запит на послугу як правило полягає в знятті трубки телефону і наборі деякої кількості цифр. Роль функції комутації послуг полягає в тім, щоб зафіксувати виклик і сформувати стандартний запит. Функція керування викликом не "інтелектуальна", але запрограмована так, щоб розпізнати запит на послугу і послати його функції керування послугами SCF.
Функція керування послугами SCF декодує отриманий запит й інтерпретує його в контексті наданих ІМ послуг. Після цього формулюється, кодується і посилається стандартне підтвердження, що відсилаються функції комутації послуг SSF. Процес формулювання підтвердження може включати виконання комплексу програм, у тому числі, контакт із викликаємим абонентом і звертання до функції підтримки даних SDF.
Функція комутації послуг SSF, одержавши від SCF підтвердження, декодує і інтерпретує його, а потім посилає функції керування викликом CCF інструкції про те, як здійснити процес встановлення з'єднання.
У процесі формулювання підтвердження від SCF до SSF може знадобитися діалог між SCF і викликаючим або викликаємим абонентом. Такий діалог звичайно полягає у відправленні підказки й одержанні деякої послідовності цифр. Функція керування послугами SCF не має засобів для безпосереднього здійснення такого діалогу, що відбувається не інакше, як за допомогою функції спеціалізованих ресурсів SRF. Звичайно SCF звертається до SRF із запитом про з'єднання абонента з відповідним пристроєм, що входить у SRF (наприклад, з мовним автоінформатором), і про необхідність одержати від абонента певні дані.
Для розуміння концепції інтелектуальної мережі важливо знати наступне:
1. Тільки функція керування викликом CCF уповноважена контролювати процес встановлення і роз'єднання з'єднання .
2. Взаємодія функції комутації послуг SSF і функції керування викликом CCF є послугонезалежною. Тому SSF і CCF не повинні містити нічого, що залежить від послуг, наданих ІМ.
3. У випадку збоїв виконання функції керування послугами SCF, можливостей функцій SSF/CCF повинно бути досить для завершення виклику і відповідного повідомлення викликаючого і викликаємого абонентів.
4. Функція комутації послуг SSF у будь-який момент часу не повинна взаємодіяти більш, ніж з однією функцією керування послугами SCF.
5. Допускається взаємодія між декількома SCF і SSF, але так, щоб не порушувалася умова 4.
6. Тільки функція керування послугами SCF володіє всім необхідним для формулювання запитів до SRF, SSF і обробки відповідей від них .
7. Не допускається якої-небудь взаємодії між SSF і SRF інакше, як через SCF.
8. Функція керування послугами SCF повинна мати можливості для того, щоб з ініціативи викликаємого або викликаючого абонента призупинити надання послуги, але потім, у деякий момент відновити його з ініціативи того ж абонента.
На відміну від описаного порядку взаємодії між SSF, SCF і SRF, що здійснюється з ініціативи абонентів, функції, що стосуються забезпечення послуг, ініціюються операторами мережі. Ці функції не зв'язані з яким-небудь викликом абонента або наданням конкретної послуги.
Функції SMF, SMAF і SCEF можуть використовуватися для видалення або зміни вже наявних послуг, а також для створення нових послуг. Це досягається шляхом зміни інформації в SSF, SCF, SDF і SRF. Причому такі зміни не повинні відбиватися на якості наданих у цей момент послуг.
Схема взаємозв'язку функцій набору CS-1, що визначає архітектуру площини DFP, представлена на малюнку 1. 5.
Рисунок 1.5 – Схема взаємозв'язку функцій набору CS-1
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ, СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НАДБУДОВОЮ, МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ,
РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ КЕРУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ЗАТРИМКИ У ВУЗЛАХ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ
|
РАЗРАБОТКА И ИССЛЕДОВАНИЯ МЕТОДОВ ПОСТРОЕНИЯ СИСТЕМЫ
УПРАВЛЕНИЯ УСЛУГАМИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СЕТИ
|
Концептуальна модель інтелектуальної
мережі Модель обслуговування виклику в ТМЗК Структура системи керування транспортною мережею на базі TMN. Мережа керування зв’язком – TMN. Адмiнiстративне керування послугами ІМ на базi ТМN. Ентропія та інформація в розімкнених системах керування Порядок роботи з програмним забезпеченням може бути надано у виді наступної послідовності кроків: Методи об’єднання часткових критеріїв КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|