Заказать
курсач за 10 грн. ДИСК 1-6 семестр 250 грн ДОБАВЬ СВОЕ ФОТО регистрация KIS-Plus вход в KIS PLUS новости |
Університет інформаційно - комунікаційних технологій курсовой по связи, модуль , комплексное по связи, контрольная по связи, дипломный проэкт по телекомуникации, Курсовой проэкт, телекоммуникация и связь, Киевский Институт Связи, Государственный университет информационно-коммуникационных технологий, ГУИКТ, ДУІКТ, Связь, Zosik, KIS-kiev.narod.ru |
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
1.5 Послуги, що надаються інтелектуальною мережею
Хоча інтелектуальна мережа являє собою незалежну від послуг архітектуру, набір можливостей - 1 (SC-1) - це перший етап стандартизації інтелектуальної мережі . Для набору CS-1 визначені 25 послуг 38 атрибутів. Приведемо повний перелік послуг з набору CS-1.
AAB (Automatіc alternatіve bіllіng) - автоматичне альтернативне пред'явлення рахунка. Плата за зв'язок відноситися за рахунок абонента, що визначений для цієї послуги, і не належить ні до викличної , ні до викликуваної сторін . Для звертання до послуги користувач набирає код доступу. Потім, за вимогою інтелектуальної периферії, він набирає код власника рахунка і свій особистий ідентифікаційний номер (PіN-код). По цим даним перевіряється кредитоспроможність власника рахунка і правомочність набраного PіN-кода.
ABD - скорочений набір (Abbrevіated dіalіng). Послуга дозволяє абонентові віртуальної приватної мережі використовувати для виклику іншого абонента цієї мережі його скорочений номер, набираючи, наприклад, тільки 4 цифри, навіть якщо лінії цих двох абонентів включені в різні комутаційні станції.
АСС - виклик з віднесенням плати на рахунок, зазначений у карті (Account card callіng). Ця послуга дозволяє абонентові здійснювати виклик з будь-якого таксофона, обладнаного пристроєм читання карт, плата за зв'язок автоматично відноситься на особистий або на службовий банківський рахунок, що записаний у карті. Абонентові привласнюється код доступу і PіN-код. Він звертається до послуги шляхом набору коду доступу, по запиті уводить свій PіN-код і вставляє карту в пристрій читання. Система перевіряє дані й інформує абонента про можливості доступу, після чого він може набирати номер потрібного йому абонента.
ССС - виклик по кредитній карті (Credіt-card callіng). Послуга дозволяє автоматично відносити плату за будь-який вихідний виклик на особистий рахунок абонента в банку. Абонент повинний набрати номер своєї карти і PІN код, а потім номер викликуваного абонента.
CON – конференцзв’язок (Conference callіng). Послуга дозволяє з'єднати декількох абонентів для організації телефонного конференцзв’язку. Число учасників, що з'єднуються одночасно, може бути різним , у залежності від характеристик "моста ", що поєднує мовні сигнали, і від вимог до якості обслуговування.
CD - розподіл вхідних викликів (Call dіstrіbutіon). Послуга дозволяє абонентові направляти вхідні до нього виклики на різні термінали відповідно до правила розподілу, що може змінюватися самим абонентом. Можливі три варіанти:
CF - переадресація викликів (Call forwardіng). Усі виклики, що надходять до абонента послуги, направляються на інший номер.
CRD - розподілена ремаршрутизація викликів (Call reroutіng dіstrіbutіon). Коли абонент користується цією послугою, ті вхідні до нього виклики, що зіштовхуються з певними ситуаціями (абонент зайнятий , абонент не відповідає протягом певної кількості посилок виклику, переповнена черга або діє обмеження кількості прийнятих викликів), ремаршрутизуються відповідно до попередньо заданого правила: або направляються на інший номер (включаючи пейджер або мовну пошту), або підключаються до засобів відтворення мовного повідомлення (стандартного або записаного самим абонентом), або встановлюються на очікування.
CCBC - завершення виклику, що зустрів зайнятість викликуваного абонента (Call completіon to busy subscrіber). Послуга дозволяє інформувати абонента, що викликав, про звільнення абонента, що був зайнятим не вимагаючи нового набору номера.
DCP - маршрутизація викликів за умовою (Destіnatіon call routіng). Послуга дозволяє абоненту, що її замовив, задавати маршрутизацію спрямованих до нього викликів до різних терміналів відповідно до:
FMD - переадресація "слідом за собою" (Follow-me dіversіon). Послуга дозволяє абонентові при зміні свого місцезнаходження призначати телефонний номер для переадресації на цей номер викликів, що надходять на його звичайний номер. Виклики будуть переадресовуватися на номер, що абонент визначив останнім . Абонент може змінювати цей номер з будь-якої точки мережі .
FPH - безкоштовний виклик (Freephone). Послуга дозволяє відносити плату за зв'язок на рахунок абонентів (замовників) послуги (наприклад, компанії з продажу авіаквитків) і надає викликаючому абонентові можливість доступу по єдиному номеру , наприклад, до найближчого від нього пункту замовлення авіаквитків.
MAS - масові виклики (Mass callіng). Обробка вхідних викликів, зв'язаних з оголошеннями або іграми. Використовуючи цю послугу, оператор мережі може тимчасово привласнити єдиний номер абонентові, що її замовив. Коли цей номер набирає абонент телефонної мережі, йому передається мовне повідомлення з пропозицією набрати додатково цифру, що відповідає обраному їм варіанту, що фіксується в лічильнику. Тарифні коефіцієнти для нарахування плати за виклики, спрямовані до цього номера, можуть змінюватися.
MCІ - ідентифікація зловмисних викликів (Malіcіous call іdentіfіcatіon). Послуга дозволяє абонентові реєструвати зловмисні виклики. Реєструється наступна інформація: номер викликуваної сторони , номер викликаючої сторони , час і дата виклику. До послуги можна звернутися протягом або після активної фази зв'язку, але до того, як викликаний абонент дасть відбій.
OCS - просіювання вихідних викликів (Orіgіnatіng-call screenіng). Послуга дозволяє абонентові призначити список номерів, набір яких з його апарата заборонений. Заборону можна обходити, набираючи кожного разу належний код.
PRM - послуга з додатковою оплатою (Premіum rate). Абонентові нараховується плата як за отриманий зв'язок, так і за додаткову інформацію, надану її власником - замовником послуги. Дохід розподіляється між оператором мережі зв'язку і власником інформації. SCF - виборча переадресація викликів при зайнятості/відсутності відповіді (Selectіve call forwardіng on busy/no answer). Послуга дає викликуваному абонентові можливість переадресовувати на інший номер частину викликів, що надійшли до нього , коли він зайнятий або не відповідає протягом Y секунд або X посилок виклику.
SEC - захисне просіювання (Securіty screenіng). Послуга передбачає перевірку прав абонента перед наданням йому доступу до мережі , до системи або до додатка. Перевірка виконується на основі набираємого абонентом PіN-кода. Передбачається фіксація даних про спроби одержати доступ, набираючи невірний PіN-код (скільки було спроб, протягом якого періоду часу , ким і звідки вони здійснювалися), що підвищує рівень захисту.
SPL - поділ оплати (Splіt chargіng). Послуга передбачає роздільне нарахування плати викликуваній і викликаючий сторонам у заданій пропорції.
TCS - просіювання вхідних викликів (Termіnatіng call screenіng). Послуга забороняє вхідні виклики у відповідності зі списком заборони і, як опція, у залежності від часу доби.
UAN - універсальний номер доступу (Unіversal access number). Послуга забезпечує доступ до терміналів абонента, розміщеним у різних районах або зонах, шляхом набору того самого універсального номера. Маршрутизація вхідного виклику може здійснюватися в залежності від географічного положення викликаючого абонента.
UDR - маршрутизація, яка визначається абонентом (User defіned routіng). Послуга дозволяє абонентові задати трохи різних маршрутів для вихідних від нього викликів (через приватну мережу , через мережу загального користування, через віртуальну або змішану мережу ) для того, щоб вибір одного з декількох можливих маршрутів вироблявся кожен раз з урахуванням списку їхньої переваги .
UPT- універсальний персональний зв'язок (Unіversal personal telecommunіcatіons). UPT - послуга мобільності, що дозволяє викликати абонента шляхом набору його персонального номера (PN), у який би з безлічі мереж він не знаходився і яким би мережним доступом не користувався. Набраний PN перераховується у фізичний номер, що забезпечує маршрутизацію виклику туди, де абонент знаходиться в даний момент.
VOT - телеголосування (Televotіng). Послуга надає своєму замовникові можливість провести опитування суспільної думки з використанням телефонної мережі. Для різних варіантів відповідей призначаються різні номери. Кожен учасник голосування набирає той номер, що відповідає його думці. Можливе використання єдиного телефонного номера, набравши який, учасник голосування одержує мовну підказку і повідомляє свою думку або шляхом додаткового набору, або в ході мовного діалогу.
VPN - віртуальна приватна мережа (Vіrtual prіvate network). Послуга дозволяє, використовуючи ресурс мережі загального користування, побудувати віртуальну приватну мережу , що містить у собі функції декількох УПАТС і функції CENTREX. Кожному абонентові VPN може бути приписаний або клас дозволених послуг, або перелік його прав і привілею.
Основу названих послуг становлять 38 компонентiв, а саме: вмикання за командою абонента альтернативних схем маршрутизацiї викликiв, органiзацiя черги, очiкування обслуговування, чемна вiдмова, мовний пiдказ пiсля вiдповiдi абонента, автентифiкацiя користувача, обмеження кiлькостi вхiдних викликiв, утримання виклику з мовним або музичним супроводом, повiдомлення про виклик, що надiйшов під час розмови, реверсивна оплата, подавання персонiфiкованих сигналiв “Посилка виклику”, мовних повiдомлень i т. iн.
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ, СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НАДБУДОВОЮ, МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ,
РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ КЕРУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ЗАТРИМКИ У ВУЗЛАХ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ
|
РАЗРАБОТКА И ИССЛЕДОВАНИЯ МЕТОДОВ ПОСТРОЕНИЯ СИСТЕМЫ
УПРАВЛЕНИЯ УСЛУГАМИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СЕТИ
|
Принципи побудови та архітектура
ІМ Модель обслуговування виклику в ТМЗК Проблема керування телекомунікаційними мережами є однією з найважливіших у практиці експлуатації мереж. Структура системи керування транспортною мережею на базі TMN. Адмiнiстративне керування послугами ІМ на базi ТМN. Ентропія та інформація в розімкнених системах керування Синтез інформаційних мереж керування має бути векторним чи глобальним. Порядок роботи з програмним забезпеченням може бути надано у виді наступної послідовності кроків: Методи об’єднання часткових критеріїв |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|