Заказать
курсач за 10 грн. ДИСК 1-6 семестр 250 грн ДОБАВЬ СВОЕ ФОТО регистрация KIS-Plus вход в KIS PLUS новости |
Університет інформаційно - комунікаційних технологій курсовой по связи, модуль , комплексное по связи, контрольная по связи, дипломный проэкт по телекомуникации, Курсовой проэкт, телекоммуникация и связь, Киевский Институт Связи, Государственный университет информационно-коммуникационных технологий, ГУИКТ, ДУІКТ, Связь, Zosik, KIS-kiev.narod.ru |
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
1.4 Модель обслуговування виклику в інтелектуальній мережі
Моделі обслуговування виклику в ТМЗК і в ІМ мають істотні відмінності, засновані на використанні нової концептуальної моделі мережі. Схема, зображена на малюнку 1.6, є логічною моделлю обслуговування викликів у звичайній телефонній мережі. При введенні кожної нової додаткової послуги (ДП) апаратно-програмні засоби комутаційної станції (КС) відповідним чином модифікуються. Для реалізації загальномережної послуги необхідно провести апаратно-програмну модернізацію усіх вузлів мережі. Відповідні дії будуть необхідні також у всіх вузлах при зміні алгоритму надання існуючої загальномережної послуги. В міру росту числа наданих послуг складність і, отже, вартість КС безупинно ростуть. Ця причина і послужила стимулом поділу функцій розподілу інформації і надання додаткових послуг. Концепція ІМ може вважатися одним з найбільш успішних рішень поставленої задачі .
Рисунок 1.6 – Модель обслуговування виклику в ТМЗК.
Відповідно до рекомендації ІTU-T І.312/Q.1201 модель обслуговування викликів у ІМ, показана на малюнку 1.7, має на увазі введення до складу КС визначників виклику (ВВ), іменованих у закордонній літературі як "Hook". Слово "hook" (гак) в обчислювальній техніці позначає додаткові програмні і/або апаратні засоби, що полегшують подальше розширення функцій і внесення змін у яку-небудь систему.
Рисунок 1.7 – Модель обслуговування виклику в ІМ
Модель обслуговування викликів у ІМ містить у собі три основних компоненти:
• технічні засоби обробки основних викликів, що виконують ряд стандартних процесів поза залежністю від наданого і планованих до введення додаткових послуг;
• визначники викликів (Hook), що пізнають заявки, що направляються в ІМ і тимчасово припиняють процес обслуговування виклику на період обміну інформацією з логічною частиною ІМ;
• логічна частина ІМ, що містить апаратні засоби і ПО, як для створення додаткових послуг і передачі інформації, що керує стандартними процесами обробки викликів.
Такий поділ функцій обслуговування виклику в інтелектуальній мережі має ряд достоїнств. По-перше, у ІМ для обробки основного виклику використовуються звичайні телефонні станції. По-друге, для виконання функцій визначників виклику необхідно тільки невелика корекція існуючих комутаційних систем, що найчастіше реалізується відповідної ПО. І саме головне – централізована логіка послуг ІМ дозволяє операторові прискорити і спростити процес уведення нових і корекції існуючих ІП, що позначається на економічності всієї мережі .
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ, СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НАДБУДОВОЮ, МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ,
РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ КЕРУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ЗАТРИМКИ У ВУЗЛАХ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ
|
РАЗРАБОТКА И ИССЛЕДОВАНИЯ МЕТОДОВ ПОСТРОЕНИЯ СИСТЕМЫ
УПРАВЛЕНИЯ УСЛУГАМИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СЕТИ
|
Послуги, що надаються інтелектуальною
мережею Концептуальна модель інтелектуальної мережі Проблема керування телекомунікаційними мережами є однією з найважливіших у практиці експлуатації мереж. Структура системи керування транспортною мережею на базі TMN. Мережа керування зв’язком – TMN. Адмiнiстративне керування послугами ІМ на базi ТМN. Ентропія та інформація в розімкнених системах керування Порядок роботи з програмним забезпеченням може бути надано у виді наступної послідовності кроків: Методи об’єднання часткових критеріїв КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|