Заказать курсач за 10 грн.
ДИСК 1-6 семестр 250 грн
ДОБАВЬ СВОЕ ФОТО
регистрация KIS-Plus
вход в KIS PLUS
новости
Киевский Институт Связи
Університет інформаційно - комунікаційних технологій
курсовой по связи, модуль , комплексное по связи, контрольная по связи, дипломный проэкт по телекомуникации, Курсовой проэкт, телекоммуникация и связь, Киевский Институт Связи, Государственный университет информационно-коммуникационных технологий, ГУИКТ, ДУІКТ, Связь, Zosik, KIS-kiev.narod.ru
 

 

страници: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>> скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus

1.4 Модель обслуговування виклику в інтелектуальній мережі

 

Моделі обслуговування виклику в ТМЗК і в ІМ мають істотні відмінності, засновані на використанні нової концептуальної моделі мережі. Схема, зображена на малюнку 1.6, є логічною моделлю обслуговування викликів у звичайній телефонній мережі. При введенні кожної нової додаткової послуги (ДП) апаратно-програмні засоби комутаційної станції (КС) відповідним чином модифікуються. Для реалізації загальномережної послуги необхідно провести апаратно-програмну модернізацію усіх вузлів мережі. Відповідні дії будуть необхідні також у всіх вузлах при зміні алгоритму надання існуючої загальномережної послуги. В міру росту числа наданих послуг складність і, отже, вартість КС безупинно ростуть. Ця причина і послужила стимулом поділу функцій розподілу інформації і надання додаткових послуг. Концепція ІМ може вважатися одним з найбільш успішних рішень поставленої задачі .

Рисунок 1.6 – Модель обслуговування виклику в ТМЗК.

Відповідно до рекомендації ІTU-T І.312/Q.1201 модель обслуговування викликів у ІМ, показана на малюнку 1.7, має на увазі введення до складу КС визначників виклику (ВВ), іменованих у закордонній літературі як "Hook". Слово "hook" (гак) в обчислювальній техніці позначає додаткові програмні і/або апаратні засоби, що полегшують подальше розширення функцій і внесення змін у яку-небудь систему.

Рисунок 1.7 – Модель обслуговування виклику в ІМ

Модель обслуговування викликів у ІМ містить у собі три основних компоненти:

• технічні засоби обробки основних викликів, що виконують ряд стандартних процесів поза залежністю від наданого і планованих до введення додаткових послуг;

• визначники викликів (Hook), що пізнають заявки, що направляються в ІМ і тимчасово припиняють процес обслуговування виклику на період обміну інформацією з логічною частиною ІМ;

• логічна частина ІМ, що містить апаратні засоби і ПО, як для створення додаткових послуг і передачі інформації, що керує стандартними процесами обробки викликів.

Такий поділ функцій обслуговування виклику в інтелектуальній мережі має ряд достоїнств. По-перше, у ІМ для обробки основного виклику використовуються звичайні телефонні станції. По-друге, для виконання функцій визначників виклику необхідно тільки невелика корекція існуючих комутаційних систем, що найчастіше реалізується відповідної ПО. І саме головне – централізована логіка послуг ІМ дозволяє операторові прискорити і спростити процес уведення нових і корекції існуючих ІП, що позначається на економічності всієї мережі .

страници: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>> скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus

КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ, СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НАДБУДОВОЮ, МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ, РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ КЕРУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ЗАТРИМКИ У ВУЗЛАХ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ
РАЗРАБОТКА И ИССЛЕДОВАНИЯ МЕТОДОВ ПОСТРОЕНИЯ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ УСЛУГАМИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СЕТИ
Послуги, що надаються інтелектуальною мережею
Концептуальна модель інтелектуальної мережі
Проблема керування телекомунікаційними мережами є однією з найважливіших у практиці експлуатації мереж.
Структура системи керування транспортною мережею на базі TMN.
Мережа керування зв’язком – TMN.
Адмiнiстративне керування послугами ІМ на базi ТМN.
Ентропія та інформація в розімкнених системах керування
Порядок роботи з програмним забезпеченням може бути надано у виді наступної послідовності кроків:
Методи об’єднання часткових критеріїв
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ

 

 

(реклама)
SpyLOG Рейтинг@Mail.ru Rambler

     главная | новости | институт | курсовые | комплексные | рефераты | преподы | фотоальбом | приколы | АТС | гостевая
 
    НОСКІЗ-ДУІКТ КИС ГУИКТ 2002-2010 Zosik KIS-kiev!narod.ru

 

Hosted by uCoz