Заказать
курсач за 10 грн. ДИСК 1-6 семестр 250 грн ДОБАВЬ СВОЕ ФОТО регистрация KIS-Plus вход в KIS PLUS новости |
Університет інформаційно - комунікаційних технологій курсовой по связи, модуль , комплексное по связи, контрольная по связи, дипломный проэкт по телекомуникации, Курсовой проэкт, телекоммуникация и связь, Киевский Институт Связи, Государственный университет информационно-коммуникационных технологий, ГУИКТ, ДУІКТ, Связь, Zosik, KIS-kiev.narod.ru |
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
2.2 Завдання та організаційна структура системи керування
Концепцiя ІМ передбачає вiдокремлення керуючої iнформацiї вiд iнформацiї, яка передається користувачем: вся iнформацiя, що стосується керування викликами IМ, з вузла комутацiї послуг (ВКП) каналами ЗКС-7 надходить для обробки до вузла комутацiї обробки (ВКО). Обмiн iнформацiєю мiж системою керування повiдомленнями (СКП) i вузлом керування повiдомленнями (ВКПВ), може здiйснюватись або ЗКС-7, або мережею передавання даних за протоколом Х.25.
Концепцiя керування ІМ передбачає систему керування ІМ у виглядi двох основних пiдсистем: пiдсистеми керування “iнтелектуальною надбудовою” i пiдсистеми керування транспортною мережею.
Коротко охарактеризуємо цi пiдсистеми.
Основними завданнями керування транспортною мережею є:
Iнодi з органiзацiйно-технiчного керування видiляють задачi статистичного аналiзу якостi, включаючи збiр та аналiз статистичних даних про роботу мереж електрозв’язку i систем технiчної експлуатації з метою покращення експлуатацiйних характеристик апаратури, трактiв та каналiв передавання, удосконалення методiв їх технiчної експлуатації, отримання необхiдних даних для планування розвитку мереж.
Для реалізації перелiчених задач система керування транспортною мережею ІМ має виконувати такi функцiї:
Система керування “iнтелектуальною надбудовою” є особливою мережною службою, призначеною для забезпечення працездатностi мережi, планування та облiку роботи усiх її компонентiв. Ця служба утворюється з сукупностi розподілених в мережi технiчних та програмних засобiв, а також iнформаційних ресурсiв, розташованих у всiх системах мережi.
Служба керування мережею є розподiленою i забезпечується функцiонуванням усiх систем, що входять. Логiчна структура служби керування отримує форму, зображену на рис. 2.1.
Базою структури с прикладнi процеси, якi забезпечують:
Прикладнi процеси для виконання функцiй керування мережею, або i частиною, отримують iнформацiю про роботу областi взаємодiї як своєї, так й iнших систем мережi. Необхiднi їм вiдомостi передає адміністративний персонал, “Прикладнi об’єкти системного керування” (та “Об’єкти адмiнiстративного керування рiвнями” (ОАК). У свою чергу керуючi прикладнi процеси пов’язанi з роботою “Прикладних об’єктiв системного керування” та “Об’єктiв керування рiвнями”. З цiєю метою керуючi повiдомлення передаються на вiдповiднi рiвнi системи.
Рисунок 2.1 – Структура служб керування
Прикладнi процеси адмiнiстративного керування пiдтримуються елементами мережi рiвнiв. Рiвнi 1– 6 є звичайними для системи, а рiвень 7 володiє необхiдною специфiкою. Вона полягає у тому, що у верхнiй частинi прикладного рiвня (7Б) розташовується функцiональний блок, що називається SМАЕ. Завданням цього блоку є виконання функцiй та надання сервiсу, необхiдного для роботи прикладних процесiв адмiнiстративного керування. Робочий режим “Прикладного об’єкта системного керування” пiдтримується “Сервiсним елементом керування асоціації” (АSCE). “Прикладний об’єкт системного керування” визначає набiр протоколiв та видiв послуг, якi необхiднi для потреб адмiнiстративного керування, у тому числi i для передавання керуючої iнформацiї мiж системами мереж. З цiєю метою об’єкти ІМ рiзних систем обмiнюються один з одним необхiдними повiдомленнями. Цi операцiї виконують “Прикладнi процеси системного керування” (SMAP). Вони визначаються двома процедурами: протоколом SМIР та загальною послугою керуючої iнформацiї SМIS (див. рис. 2.1). Разом з функцiональними блоками “Послуга довiдника” та “Елемент послуги керування асоцiацiєю” (АСSЕ) вказанi документи визначають структуру прикладного рiвня служби керування мережею. Блок “Послуга довідника” зберiгає вiдомостi про об’єкти мережi та їх адресатiв. Вiн полегшує запит у розподiленнi мережею бази даних (ВКО), пов’язаних з керуванням мережею (СКП).
страници: 1,
2, 3, 4,
5, 6, 7,
8, 9, 10,
11, 12, 13,
14, 15, 16,
17, 18, 19,
20, 21, 22
титульная страница | вступление
задание | реферат
содержание | выводы
дополнение (текст программа) | таблица
>>>
скачать <<< в формате word (*doc) KIS-plus
КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ, СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НАДБУДОВОЮ, МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ СИСТЕМ КЕРУВАННЯ,
РОЗРАХУНОК ОБСЯГУ КЕРУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ЗАТРИМКИ У ВУЗЛАХ СИСТЕМИ
КЕРУВАННЯ
|
РАЗРАБОТКА И ИССЛЕДОВАНИЯ МЕТОДОВ ПОСТРОЕНИЯ СИСТЕМЫ
УПРАВЛЕНИЯ УСЛУГАМИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОЙ СЕТИ
|
Принципи побудови та архітектура
ІМ Послуги, що надаються інтелектуальною мережею Концептуальна модель інтелектуальної мережі Модель обслуговування виклику в ТМЗК Порядок роботи з програмним забезпеченням може бути надано у виді наступної послідовності кроків: Методи об’єднання часткових критеріїв ОБСЯГ КЕРУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЇЇ ЗАТРИМКА У ВУЗЛАХ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ КОНЦЕПЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|